Jom Baca Entry Ini??? Jangan Lepaskan!!!

Review Bedak Tanaka II

  


Assalamualaikum.. 


Bedak Tanaka.
Bedak Tanaka.. 

 

Sana sini orang bercerita tentang bedak tanaka.
Hani pun dah buat entry tentang bedak tanaka ni.

Sebelum ni,
Ada pembaca kesayangan hani  
mintak hani tunjuk gambar semasa dan selepas pakai bedak tanaka.
Tetapi hani sentiasa lupa nak ambil gambar selepas pakai bedak tanaka.
hani tunjuk gambar semasa memakai bedak tanaka je eh...  

Meh tengok!!
.


 


Selepas memakai bedak tanaka??
Memang sangat-sangat best...

Review tentang bedak tanaka?.
Klik SINI.


BEDAK TANAKA 
40 gm= RM22 SM/RM25 SS 
110gm=RM30 SM/RM33 SS 
 included postage..

KLIK SINI



Tukang Taip,

7 comments:

  1. wow.. memang best eh.. teman udah beli dah.. xtau bila nak start pakainya.. heee.. nak tgk testmoni org lain dulu.. takut nak try.. =P

    ReplyDelete
  2. Sis Farah:Popular kemain lagi bedak ni kak...


    Tenku butan:la..yeke? test la pakai...best tenku butang...Ibu pakai pun jerawat mcm nipis je..hah..padahai baru pakai 2 kali..

    ReplyDelete
  3. macam pakai mask lah pula dik..hihi

    ReplyDelete
  4. haha..kakak..malu lak hani...kih2...memang macm mask pun sbb hani pakai banyak tuh...hoho

    ReplyDelete
  5. assalammualaikum, bedak nie dah popular sebab Nora Danish suka pakai, khabarnya Nora Danish rebarnd kan bedak nie ke brandnya sendiri.

    p/s: Digi satu untuk Hani

    ReplyDelete
  6. Owh . Gtu rupenye..mcm bdk sejuk...

    ReplyDelete