Jom Baca Entry Ini??? Jangan Lepaskan!!!

Info Penting!! Rebat Telefon Bimbit SKMM




Assalamualaikumm...



"Rebat Telefon Bimbit SKMM"


Info Penting!!!
Sila pastikan nama yang anda daftarkan di laman web SKMM dengan di dalam IC adalah SAMA!!!

Kenapa tiba-tiba bercerita tentang Rebat Telefon??

Digi sedang membuat promosi.
Rebat Telefon SKMM.
Dengan hanya menambah RM50.
Anda akan dapat telefon ALKATEL dan sim kad digi SKMM.

Jika ingin mendapatkan dan menggunakan rebat!
Sila pergi ke cawangan Digi yang berdekatan!

Auww..
Buat promosi tak berbayar pulak...

Cerita tentang Rebat Telefon Bimbit SKMM ni.
Hani dah daftar dua kali..
Yang kali pertama!
Hani tak sempat nak guna..
Yang kali kedua??
Hari ini hani baru daftar..

Tapi sayang!!
Bila hani nak guna tadi..
Tak boleh!
Sebab??

Nama ayah hani.
Hani tersalah taip.
Tertinggal satu huruf!
Terus tak boleh guna rebat.
Kena batalkan pendaftaran dan tunggu selama sebulan untuk daftar balik..
Herm...

Pesanan dari Penaja!!
Kalau nak daftar.
Sila pastikan nama di ic sama sebijik dengan di borang SKMM.
Walaupun tertinggal satu TITIK pun.
Pihak syarikat telekomunikasi tak akan terima...

Siapa yang belum daftar?
Jom daftar.
KLIK SINI


Bye..



Tukang Taip,

6 comments:

  1. Ouh macam tue...terima kasih atas pringatannya..

    ReplyDelete
  2. nak beli jugak fon tu... tapi dah tamat tempoh... kena tunggu sebulan dulu baru boleh daftar balik huhuhu

    ReplyDelete
  3. utk umo yg 21-30 jer kan??sya msih 20..hehe

    ReplyDelete
  4. hihi...ari tu cik akak dah daftar,,hihi

    ReplyDelete
  5. JOM JOIN GIVEAWAY INI SEKARANG ! HADIAH UTAMA YANG BERNILAI RM 300 UNTUK DIMENANGI !!!!

    http://sitinurazwanizalife.blogspot.com/2013/05/suprise-awesome-giveaway-by-sn.html

    NAK TENGOK HADIAH ?
    KLIK LINK DI BAWAH INI:
    http://sitinurazwanizalife.blogspot.com/2013/05/senarai-sponsor-dan-hadiah-giveaway.html

    terima kasih ..

    ReplyDelete